2019ko urriaren 16a • 09:30 - 11:30
Biblioteka-IIBZ Deustuko Unibertsitatea (Bilboko kanpusa)

img evento ficha informe competitividad 2019 eu

Gaitasunak, panazea?

Gaitasunetan oinarritutako prestakuntza sistema elementu ezinbestekoa eta gakoa da lurralde baten lehiakortasunerako eta ongizaterako, baina ez da nahikoa bi helburu horiek lortzeko: ez da panazea. Gizarteak, oro har, eta askotariko eragileek, bereziki, prestakuntza maila hobetzeko egiten duten inbertsioak, nahiz eta efizientziaz egin eta pertsonen kualifikazioa eta gaitasunak handitzea lortu, ez du fruiturik emango enpresek ez badute prestakuntza hori aprobetxatzen, ez dituztelako gaitasun edo konpetentzia horiek hedatzea eta aplikatzea eskatzen duten lanpostu konplexurik eskaintzen. Alegia, ez da nahikoa prestakuntza eskaintzaren gainean eragitea; aitzitik, eskariaren gainean ere eragin behar da, eta, horretarako, industria eta teknologia politikak gakoak dira.

Egitaraua

09:30 • Ongi etorria

09:45 • Lehiakortasunari buruzko 2019ko Txostenaren aurkezpena

10:15 • Hitzaldia