Bart Kamp, Carme Vallverdu, Eduardo Sisti
Lehiakortasunerako Euskal Institutua - Deusto Fundazioa
Laburpena
Zerbitizazio kontzeptuak manufaktura-enpresek beren negozioak ekoiztutako ondasunetan ez ezik, zerbitzuetan ere oinarritzeko duten joerari egiten dio erreferentzia. Horrek esan nahi du balio proposamenen zorroak handitu eta soluzio oso gisa integratu eta lotu behar direla. Era berean, zerbitzuak emateagatik edota produktuengatik zerbitzuak balira bezala kobratzeagatik diru-sarrerak sortzea dakar.
Azterlan honek zerbitizazioaren fenomenoa kontzeptualizatzen du, Kataluniako industriaren egoera aurkezten du (ikuspegi mesoekonomikoa) eta Kataluniako 8 enpresaren esperientziak biltzen ditu (ikuspegi mikroekonomikoa) zerbitizazioaren oztopoak eta onurak aztertzeko.