2020ko otsailaren 4a • 09:30etik - 11:30era.
 Deustuko Unibertsitatea (Bilboko campusa).

presentacion DESI 2020 eu

TXOSTENA

Ekonomia eta gizarte digitalak Euskal Autonomia Erkidegoan. DESI 2019.

Ikusi online Deskargatu
TOOLS

Adierazleak bistaratzeko tresna. Orokorra eta Emakumea ikuspegia.

DESI Adierazlea WID Adierazlea

Hitzaldiaren aurkezpena hemen:

Nolakoa izango da etorkizuneko ekonomia digitala? Zein erronka ditugu aurrean? Nola landu behar dugu kudeaketa digitala? Zatoz digitalizazioaren arloko nazioarteko aitzindariei entzutera, Europako digitalizazio agenda ezagutzera eta euskal enpresak digitalizazioaren kudeaketari nola ari diren aurre egiten jakitera.

Ekitaldian, EAEko ekonomia eta gizarte digitalen (DESI) egoeraren inguruko 2019ko txostenaren ondorio nagusiak aurkeztuko dira, gainera. Aurten, berrikuntza gisa, Women in Digital adierazle aurkeztuko da, ekonomia eta gizarte digitalean emakumeak duen parte hartzea neurtzen duena.

Programa:

Sarrera eta DESIaren aurkezpena:

• Agustín Zubillaga, Orkestrako ikertzailea eta ekonomia digitaleko labeko koordinatzailea. EAEko ekonomia eta gizarte digitala txostenaren aurkezpena.

Konferentzia: Funtsezko joera teknologikoak 2020-:

• Jordi Escale, Gartnerreko bazkide exekutibo seniorra

Mahai ingurua:

Moderatzailea:

Partehartzaileak:

• Jatsu Intxaurbe - Berrikuntza eta Sustapen zuzendaria Batz Taldean
  • Nerea Martiartu, Bizkaiko Foru Aldundiko, Herritarren Arreta eta Zerbitzu Digitaletako zuzendari nagusia
  • Patxi Pardo, Euskaliteko komunikazio zuzendaria
  • Fernando Asenjo - Ikusiko Ingeniaritza eta Integrazio Proiektuen Unitateko EMEAko zuzendaria

Itxiera:

• Lucas Gonzalez Ojeda, Europako Batzordearen Espainiako Ordezkaritzako bozeramailea eta prentsa-burua. Agenda digitala 2020tik harantzago.