210034 competitividad empresa espanola
   Jorge Fernández Gómez eta Macarena Larrea Basterra
    Lehiakortasunerako Euskal Institutua - Deusto Fundazioa

Laburpena

Energia trantsizioa eta ekonomiaren mailaz mailakako deskarbonizazioa enplegu berriak sortzen ari da, “enplegu berdeak” deitutakoak. Enplegu horiek lanbide eta jarduera berrien ondorio izan daitezke, edo lehendik zeuden jarduerak egokitzearen ondorio. Ekonomia jasangarriragoko bidean, enplegu berdeei lotuta sortzen ari diren profil garrantzitsuenak aztertu ditu txostenak. Era berean, EAEko enplegu berdearen gaur egungo egoera aztertzeaz gainera, ikusi nahi izan da EAEko pertsonen prestakuntza eta gaikuntza sistemak zein neurritaraino sustatzen eta errazten duen ingurumenaren ikuspegitik jasangarria izango den ekonomia bihurtzeak ekarriko dituen erronkei aurre egiteko beharko dituzten lan gaitasunetara egokitzea.