Jabier Retegi

Ikertzaile Senior Asoziatua

Industria doktorea UPCn, Industria Antolaketako ingeniaria eta Zientzia Aplikatuetako Masterra (M.SC.A.) Montréaleko Eskola Politeknikoan, eta ingeniari mekanikoa Mondragon Unibertsitatean.

Industria esparruan, Jabier Retegi Fagor Groupeko zuzendari industriala, I+Gko zuzendaria eta Itun Estrategikoen zuzendaria izan da, baita Kontseilu Errektoreko presidentea ere. Gainera, Mondragon Korporazioko Batzorde Iraunkorreko kide izan da, eta hainbat elkartetako kontseilukide, besteak beste, Ikerlan, CIC Energigune edo CECED (Etxeko Ekipamenduen Fabrikatzaileen Europako Batzordea).

Irakaskuntzan ere aritu da; Industria Antolaketako Saileko irakasle izan da (Ekoizpen Doituko arloan), Mondragon Unibertsitateko Goi Eskola Politeknikoko Etengabeko Prestakuntzako zuzendari eta Eskolako zuzendari nagusi, eta Mondragon Unibertsitateko Zuzendaritza Kontseiluko kide.
Gaur egun, Orkestrako Energia Katedran ari da, baita Mondragon Unibertsitatean ere, irakasle eta industriari lotutako proiektuen arduradun. Industriari lotutako gaietan lan egiten du, bereziki energia sektorean: enpresen estrategia, enpresen eta balio kateen arteko harremanak, industria jardueren berrindustrializazioa, eta energia sektoreko joeren industrian duten eragina.