Paco Alburquerque

Ikertzaile Senior Elkartua

Kordoban jaio zen, Andaluzian, 1944an. Nazioarteko aholkularia da Tokiko Ekonomia Garapenean eta Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuko ikertzaile elkartua. Gaur egun, Hego Ameriketako eta Kariberako Gizarte Inklusiodun Tokiko Garapen Ekonomikoko Prestakuntza Programaren eskualdeko aholkularia da (www.conectadel.org), Inbertsioen Alde askotako Funtsean (FOMIN), Garapenerako Banku Inter-amerikarraren taldean. Gainera, Tokiko Ekonomia Garapenerako Munduko Foroko Batzorde Zientifikoko kide ere bada. Foro hori Nazio Batuen Garapenerako Programak bultzatzen du. Hego Amerikako eta Karibeko Lurralde Garapenerako Sarearen (www.red-dete.org) koordinatzaile nagusia ere bada. Hainbat artikulu eta lan argitaratu ditu gai horien inguruan, aipatutako webguneetan ikus daitezkeenak, baita egilearen webgunean ere: www.delalburquerque.es.

Global partners