Cum Laude doktorea Business Adminstration and Quantitative Methods (European Mention) arloan, Madrilgo Carlos III Unibertsitatean. Doktoregoko egonaldia Copenhagen Business Schoolen, INO-Innovation and Organizational Economics Sailean. Masterra Business Adminstration and Quantitative Methods-etan Madrilgo Carlos III Unibertsitatean. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako lizentziaduna Burgosko Unibertsitatean.

2011z geroztik, Enpresa Politikako irakaslea da, Deusto Business Schooleko Estrategia Sailean, Deustuko Unibertsitatean. Lehenago Enpresaren Ekonomia Saileko eskolak eman ditut Madrilgo Carlos III Unibertsitatean. Berrikuntza Irekiaren Estrategiari (Open Innovation) lotutako gaiak interesatzen zaizkio. Bereziki, eragile desberdinen arteko lankidetzaren azterketa, jakintzaren kudeaketa, teknologiaren transferentzia eta enpresak berrikuntzako emaitzetan lortzen duen azken eragina. Gai horietan, hizlari izan da nazioko eta nazioarteko biltzarretan eta artikuluak argitaratu ditu aldizkari akademikoetan.

Global partners