Lorea Larrabeiti

Komunikazioa

Loreak Orkestrako Komunikazio arloan lan egiten du, hedabideen, ekitaldien eta web 2.0aren kudeaketan. Gainera, komunikazioaren ikuspegitik, Orkestraren hainbat proiektutan parte hartzen du, horien artean, Gipuzkoa Sarearen buletinean.

Ikus-entzunezko Komunikazioan lizentziaduna da Nafarroako Unibertsitatean, eta Harreman Publikoetan Masterra (MA in Public Relations) Mancherster Metropolitan Universityn (Erresuma Batuan). Masterraren amaierako tesian, Espainian harreman publikoak nola hautematen diren aztertu zuen: How public relations is perceived in Spain. Madrilen lan egin du, Porter, Novelli eta Edelman komunikazio agentzietan. Horietan, finantza alorreko kontuak kudeatu ditu (JP Morgan, IEAF-Instituto Español de Analistas Financieros, La Caixa), kontsumokoak (Bilboko Alondegia) eta teknologiakoak (Microsoft/Xbox). Komunikazioko Zuzendarien Elkartean (DIRCOM) ere lan egin du eta kazetari aritu da irratian eta telebistan.

Global partners